Balance

HI MY BABES!

guuuuuuud jag är helt öm i hela kroppen idag!
varför?
igår ringde klockan 06.00 2h för tidigt alltså iiiiii!
Klockan 07.45 klev jag in på Balance för mitt första pass med min personliga tränare, Johan.
Bytte snabbt om och träffade honom i receptionen vi gick igenom min icke rökare information jag insåg att ja jo jag är rätt perfekt som inte håller på med sånt skit.
Han förklarade att "idag ska vi köra ben, rumpa och mage."
Okej hm.. började med 5min på löpbandet och sedan väntade nog bland de värsta ben övningar jag varit med om! Jag darrade trotts att jag ridit i 12år! började må lite illa så fick en paus med öppet fönster... men han va snabbt på de igen och bad mig "sluta sola så vi kunde börja igen!" eeeh okej magövningarna va inte alls så jätte svåra trotts att han höll emot och tröck på här och där. hm hur lät de? tsss
Efter 50 min hade han inte fått nog med att plåga mig så jag fick köra lite armar också (det behövs verkligen!)
Avslutade men en ny variant av stretching hm... Micke trodde att Johan va rätt nöjd med den delen haha

avslutade på darrande ben med en lång dusch och en stund i bastun innan jag drog mig ner mot jobbet, köpte en fullkorns macka med sallad och en färskpressad juice som 2a frukost (åt gröt innan) är jag inte nyttig ;)

Träffade micke snabbt på utanför jobbet mycket trevligt, blev en film kväll efter operan på det också. 
super mysigt!

Så nu skaj ag lägga mig i ett bad, behöver mjuka upp musklerna lite!

love you guys! 

Kommentarer
Postat av: Jocke

Nyttiga unga fröken kommer snart ha en tillräckligt hård rumpa att studsa mynt på... om man nu skulle vilja göra det... vilket jag tror vi alla vill.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback