*fniss*

Aloha my friends!
Underbar sovmorgon i morse mmm behövde verkligen det!
åt frukost länge ute i solen med lilla charlie. Gjorde mig i ordning och åkte in till stan för att möta lovisa. Shoppade påsk ägg till familjen och vänner.
Började kurra i magen så vi satte oss på cafét som på natten blir white room, och åt en mumsig macka.
Jag drig sedan vidare ensam mot balance... möttes av en super glad och ja... jo charmig kille i receptionen. Han frågade om det var mitt 1a besök (jag har varit där 1gång tidigare) men jaaa det är de(Ljög jag) han visade mig in i omklädningsrummet och bad mig sedan att möta honom utanför för en privat rundvisning.
(killar det är bara att jobba på, han hade en kropp att dö för!)
Han pratade på om muskler och maskiner och gryppträningspass, då 2 av hans lika heta vänner gick förbi oss och frågade om dom också fick vara med på vår gruppträning *skrattar* varpå jag nästan svarade "inte mig emot" men han bita mig tungan innan orden slank ut.
Han lämnade mig sedan på ett löpband där jag sprang i..40min wow jag va grym men shit va trött jag var sen. Såg nått tragiskt program på mtv under tiden och ibland kunde jag inte hålla mig för skratt.
precis innan jag skulle gå kom min guide ner ombytt och ja..snygg... och skuttade upp på en maskin framför mig. Fick lite för mycket av det goda så jag avbröt och drog mig mot duschen istället, behövde svalkas av *skrattar*

Blir nog kort hos daniel på balance trotts allt, me like!
(de har inget med personalen där att göra utan det är pga att jobbet ligger så nära *blink*)

Blir mys kväll ikväll med familjen. pappa och vendela kom precis från paris med mass fina presenter till mig och mamma. hihi love them!

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback