Glad Påsk!

image37
Glad påsk alla!

Jag letade efter en bild på en "kyckling" och väntade att få träffar på små ulliga gulliga fjuniga kycklingar, men icke. Bara till lagade kyckling fileér."kul!"


Strålande sol och jag funderar på att slå en pling till david, han kom ju hem förrgår! guuuuuuuud jag trodde att jag skulle börja gråta när jag träffade honom på bussen! ojojoj vad jag saknat honom!

Ikväll flyr jag alla påsk ägg för att se krulliga gulliga Mika på berns med tjejerna. Ska verkligen bli jätte kul!
image38

såååå ha en trevlig påsk helg alla så hörs vi snart igen! kanske ses ute ikväll till och med ;)

Kommentarer
Postat av: liiiina

Jenny har san angest! Igar traffade jag varldens gulligaste kille..helt underbar. Vi hade jatte ql ihop och allt men sen var jag tvungen att springa ivag sa vi bytte aldrig nr och nu kommer jag aldrig fa c honom igen!!!! Suck...min vanliga tur. Han e en vindsurfingsinstruktor..nice lr hur.
Sen missade jag nattbussen och fick ga hem fran stationen i hogklackat..tar typ 40 minuter. Tur nog traffade jag Guran som var snall nog att folja mig hem...men innan jag visste vad som hande forsokte han kyssa mig...fick panik o sprang in huset.. Maste traffa honom imorn o satta upp for en konferans..pinsamt vet inte vad jag ska saga.HAr liksom misstankt att han tyckte om mig, men hoppats att det inte stamde. Aja....hoppas jag overklever morgondagen.

Idag har min familj haft bbq och har suttit ute i tradgarden hela dagen och sippat pa en teguilasunrise=)

Hoppas att allt e bra med dig o glad pask!!

Pussar

Postat av: Mattias

Glad påsk på dig med gumman..

Puss

2007-04-08 @ 21:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback