Hi babes!



Hi babes!
Vaknade pigg och glad i morse (va inte ute igår) mötte upp david 12.30  i stan och begav oss mot balance.
Jag har fått lära mig en heeeel del bra övningar av johan som jag testade på david. hm... hur är det med benmusklerna..är frågan haha

började iaf med 25min på löpbandet innan jag körde slut på honom med mina övningar. mohahaha!
Efteråt tog vi en sväng förbi gamlastan fikade eller snarare ÅT massor guud så hungrig jag var! lite hårtbröd till frukost mättar inte!
Avslutade med en glass på de där stället med massa olika smake och nygräddade våfflor. Dock va jag ihälfrusen så fick låna davids tröja...som han inte fick tillbaka.  sorry...
pratade igenom vår italien resa i sommar...bilden nedanför visar rätt bra hur vi kommer ha det...

image42

tänk bara att de ligger 5000 italienare och svettar brevid iiiiiiii..!

Tänkte avsluta helgen med en myskväll hos micke ikväll men någon var lite för full igår och mår inte så super bra tydligen ;) illa babe! hihi
Iofs rätt nöjd då jag gärna skjuter upp att se nya Hanibal...*ryser*

Pratade med kajsa igår exklusivt från kina...fick höra några fraser men de lät precis som ut en skräckfilm så de räckte med att hon sa "haj jag heter kajsa och jag gillar hästar" innan de fick vara nog.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback