Makeup store

image44



Jobbat som vanligt idag rätt segt..undrade hur jag skulle klara hela veckan... har lite ont i halsen också... Fick en glad överraskning när jag och sara satt på lagret och inventerade ridbyxor! Camilla från Up! ringde och frågade om jag vill gå en 3dagars visning för Makeup store. Klart jag ville det! Får dock inget betalt utan 4500 att ta ut smink för i makeup store butikerna..känns rätt okej *blink*
Lovisa önskade sig direkt en födelsedags present ;) ska se vad jag kan ordna hihi

Ringde johan och ställde in mitt tränings pass och vi bestämde att jag ska vila hela veckan med tanke på visningen och min onda hals. Va lite synd om mig ;)
Marcus och jag tyckte att vi gjort oss välförtjänta av en choklad paus idag så blev ett besök hos chokladfabriken MUMS!

Pratade med camille igår om min 20års dag nästa vecka.. det kommer bli grymt! så hoppas på att se er alla på Linnegatan 1 nästa lördag!

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback