Mika, Hugh grant och italien!

Hahah guuud lina gumman! vad ska jag säga!? Låter som att jag äntligen får de lilla skvaller jag önskat ;) love you och allt kommer gå skit bra!

Där emot börjar jag fundera över hur mitt liv går ihop.
Skrev allt något onykter till dig i brevet 04.00 i söndagsmorse.
image65
I lördags mötte jag upp Lovisa på ropsten för att ta oss in till berns och se Mika.
Kom dit och insåg att kön var längre än väntat.
Och värre när vi kom in, de va tjockt med folk iiii vi som ville stå längst fram! Jag tog dock lovisa i armen och hängde på en kille som slingrade sig genom hela folk massan så ja jo vi hamnade typ på´2a raden till slut.
En blond MYCKET äldre vakt till höger om oss tyckte att vårat sällskap såg mycket trevligt ut och så fort jag vände mig åt något annat håll är scenen sökte han ögon kontakt.
Jag hade dock ögon för en helt annan vakt, dock var lovisa och hennes korp ögon tvugen och lägga märket till hans förlovningsring. "mmm skit kul" aja mika var underbar! vilken energi och slut låten hm... vet inte vad jag ska säga men vi fick se en apa, en papegoja, en elefant och ett lejon komma in dansande...
Avslutades med ett konfetti regn som var lite överdrivet. Trotts att jag rensat håret och urringningen 2ggr under kvällen hade jag massa glitter kvar när jag kom hem på natten och hoppade i duschen. 

Lovisas vänner lämnade oss efter konserten medan vi fortsatte in i baren. Slog oss ner vid ett bord och smuttade på varsin cosmo. 
Jag tror inte någon av oss kunde undgå att lägga märket till bordet med de 10 killarna vid dörren. 
När lovisa smet iväg för att köpa nya drinkar vågade sig en kopia av en ung hugh grant fram och bjuda över oss till deras bord. 
Lovisa var väll lite överraskad när hon kom tillbaka och jag sa att vi skulle byta bord men ojojoj vilken lyckad kväll det blev =)

mr kopia av grant var 28 och australiensare nu mer bosatt på manhattan. som de flesta andra också. 
Mycket trevliga killar lite över sociala dock. 
Lovisa hittade en liten lover nästan direkt. hihi 
Och hugh bjöd ut mig dagen efter typ efter att vi pratat i 15min??? nje inget för mig. tackade artigt nej. Jag var väldigt upptagen.
Efter att vi avslutt våra drinkar gled vi ner till "nya" baren i källaren. 
Hugh fixade mer drinkar och jag tog en vatten. 
Jag passade på att byta några ord med en av dom som var en riktig hunk shit vilken kropp kille hade! han pappa ägde ett av de största och mest framgångsrika stuterien i australien...me like!
image64
Daniel (mr hunk) frågade mig hur han skulle ragga i sverige, för jag va ju redan upptagen konstaterade han? själv kände jag mig inte så upptagen och absolut inte av hugh grant(vad är de för ideér ni killar har!? man kan inte "paxa" oss tjejer glöm de! det krävs liite mer än så) iiiiiii blä så jag fick lite nog och tog med honom och lovisa upp till dansgolvet... lovisa blev dock stoppad i dörren då hon inte fick smita iväg med sin drink så hon skulle ta med dom andra och komma senare. 
haha guuud vi ägde golvet..eller jaa balkongen va ngn live dj grej med typ 4djs och grym musik. hade sååå kul!
tills grant och co kom och va skit sur och svartsjuk för att jag och daniel hade gått iväg och haft så kul!
fruktansvärt barnsligt konstaterade jag. 
Det var som på film... två killar som står och drar i samma tjej, och de va inte ett dugg kul. Jag gick iväg lite smått förbannad och ringde ett samtal. då daniel kom och drog iväg med mig. Vi satte oss i en trappa och pratade, jätte skönt att slippa stå mittmellan dom och känna sig dum. Lovisa kom grymt bra överrens med sin babe och när mr grant frågade om jag var med daniel svarade hon nej, för de visste hon ju inte heller. Efteråt sågs vi utanför och grant och lovisas babe bara vände och gick när dom såg att daniel visst var med mig. Både jag och lovisa hade en grymt kul kväll och ja vad ska man säga...
Trist att råka förstöra deras sista natt i sthlm *fniss* Dom va bästa vänner i new york tydligen men ja..hm... hoppas det löste sig. 

Middagen igår med fam neumyller och david va jätte mysig! sååå kul att se honom igen efter hans thailands resa.
Vi fortsatte planera vår sommar tripp till italien och grekland. lär bli kanon tror jag, fan va jag längtar!!!

så nu ska jag bege mig mot stan och luisa min nagel tjej, tack gode gud för henne! Alltid så fin när jag varit där =)

Kajsa och Lina kom snart hem i miss you babes!


 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Konserten var verkligen grym:) o gud vilken lite halvgalen fortsättning pa kvällen vi fick; maste tillbaka till berns det e iaf en sak som e säker.. vi hörs, puss

2007-04-09 @ 18:01:00
Postat av: Lovisa

Konserten var grym o vilken lite halvgalen fortsättning pa kvällen vi fick;) en sak e iaf säker vi ska tillbaka till bernsi:) pusss

2007-04-09 @ 18:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback