Onsdag

image39

hmmm sommar planerna börjar ta form, äntligen är david hemma och hjälper mig styra det här =)
Pappa fixade årskort + 10ggr personlig tränare till mig på balance idag så nu jäklarns ska jag va "slim fit" till sommaren ;)

Jobbet idag var okej, Lexi överföll två skateboard killar och jag fick bråka på henne sen bet hon en gubbe i rumpan, vilket iofs va bra....han va konstig.
Kom in 3killar och hälsade med ett "hej sötis" och sen ett "hejdå sötis" och ni anar inte hur konsitga folk va igår... trodde seriöst att jag var med i dolda kameran!

mmmm vår eller min favvo kund va inne idag wow han är verkligen super het ;)


KAJSA JACOBSON SKICKA NYTT NUMMER OCH ADRESS NU!!!


pussssss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej jenny! Hope you're all good! Vad händer i helgen då? Nån het dejt på g? ;) hihi. Och du, vad ska vi göra med kajsa...vilken är din senaste uppdatering från henne? Har hon gått å blivit kines på heltid nu eller? haha. Hursom, ringer dej imorrn för å höra om dina framtidsplaner (helgen ;))du ska väl inte hänga på balance the hole weekend?neeeeee:). puss!

2007-04-12 @ 20:41:40
Postat av: Emma

Hej jenny! Hope you're all good! Vad händer i helgen då? Nån het dejt på g? ;) hihi. Och du, vad ska vi göra med kajsa...vilken är din senaste uppdatering från henne? Har hon gått å blivit kines på heltid nu eller? haha. Hursom, ringer dej imorrn för å höra om dina framtidsplaner (helgen ;))du ska väl inte hänga på balance the hole weekend?neeeeee:). puss!

2007-04-12 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback