casting & visning

Hej mina vänner!
Life goes on! inte alls ledsen längre alls faktiskt, visst lite tomt i sängen men hallå de är inga problem *fniss*

Vaknade i morse rätt pigg fast klockan ringde 06.30 skuttade upp på morgonpromenaden med charlie the pudel sen åt vi frukost. duschade och satte bara upp håret snabbt i en hästsvans, en lätt makeup och på med den lilla svarta enkla armani.
Kramade min ängel till hundvakt kim, hejdå innan jag lät honom sova vidare. david ängel nr2 skulle ta över vid 14.00.
Satte mig på t-banan och insåg att de är rätt lång till globen..hm.. hade med min härliga bok av plum sykes så överlevde. satt dock brevid en hunk och fick lite ögongodis...drog slutsatsen att han va gay.
Klev av på fel sida...slakthusområdet...skojjar inte men det luktade råkorv! blää inte de man önskar ska komma i små vindpustar så tidigt på morgonen!
hatar att inte veta vart jag ska så kastade mig in i 1a bästa butik o frågade om vägen, en lockig lite surfig kille sa att jah va fel..näääää konstigt! han visste dock inte vart jag skulle bara att d va fel..bra där..
svängde dock in nästa kvarter o såg adidas skylten! YES!
problem nr2 jag kom inte in genom dörren!
smet in med en tjej som lämnade byggnade. yes fremme!
satt o pratade med en annan tjej från up, 17år och hade inte börjat gymnasiet än utan varit i paris och jobbat. dom 2andra tjejerna hade med rest massor så jag passade på att få lite info för någon kommande resa för mig. man hetsas att förlora vikt..5kg/v är inte ovanligt...eeh nej tack!
vill inte ha hängbröst vid 22års ålder och sån där lös hängande hud! inte snyggt!
droger har alla testat och de är vanligt, jag blev mer o mer anti...grekland verkar dock okej.
kanske blir de ett ja från min sida senare iaf om en bra chans dyker upp.

vi visade stellas nya kollektion sååå mysiga yoga kläder! gym,jogging,dans och golfen va inte fel heller. glöm inte att kolla in dom nästa vår!

sen strassade jag o gabriella till bra castingen på nordic light.
tjejen som höll i allt va sååå gullig!
hon sa att när hon sett mina bilder 1a gången hade hon sagt "henne måste jag ha!" kändes så kul att höra =) så jag fick jobbet till 99% hon skulle bara dubbelkolla med bea eftersom att det var dubbla antalet sökande än de fanns platser.
så den 14e blir de visning heldag på nordic light med en nice efterfest med italiensk buffé, me like!

UP!Models nya hemsida är uppe
www.upmodels.com jag finns på new faces kolla gärna om ni vill.

david hämtade upp mig i ropsten och vi åkte och köpte glass och gjorde chokladsås som vi njöt av i min trädgård innan han rusade till gymmet, själv ska jag tvätta lite ta en dusch och sedan en lång promenad med hunden och sen mysa framför en film. kanske lite fest ikväll om jag orkar dvs...
imorrn blir de en tjejdag med kajsa =) lääängtar så! 5mån! föör länge sedan vi sågs!


puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback