Ons-fre

Onsdag:
På förmiddagen var de körskola som vanligt just nu. Tränade dragläge i backe...visst visst lätt med handbromsen men hallå utan va de ju jätte klurigt.
Efter de skuttade jag iväg mot kajsas jobb där jag fick en smaskig bulle och så åkte vi mot gymmet.
Alltid lika trevligt att komma in på Balance. Känns fräscht och alla är trevliga.
Började med uppvärmining på klöpbandet, sen gick vi lös på ben och rumpa. Kan säga att till o med jag hade träningsvärk efter de passet. även armar mage och rygg fick sig en omgång.

På kvällen blev de top model med kajsa och en kopp honungste.

Torsdag:
Åkte till stan strax efter 13.00 för att möta upp frida.
Fixade med lite pyssel till fridas inbjudningskort och så va jag bara tvungen att slåt till när jag spreng ihop med en grymt snygg kort A-sydd jacka. love it!
Hittade även en klänning på Zara..en ljusblå och vitrandig så söt! men stl S va för stor! och alla mindre va SLUT!
 min otur..
Avslutade med en middag på stures MUMS!
innan jag begav mig mot körskolan och 3timmar teori och frida hem till helmer.

Idag blir de en bio sen hem och sova då lovisa satsar på stort i morgon och har bokat oss på V.

see you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback