Vet inte om mitt psyke håller!?

Vaknade igår lite halvseg. Men allt blev genast mycket roligare när mats ringde och sa att han var påväg med massa (då menar jag MASSA) godis och film. mys! kajsa kom också över och hjälpte oss att äta :P
Vi va mycket bra på de måste jag säga ;)

Idag är de fitting (in för visningen i morgon) kl 15.00 någon stans på söder dit jag verkligen inte hittar...kan bli kul :S
Håller verkligen tummarna att det är en "vanlig" visning. som jag sa till Mathias igår..jag vet inte om mitt psyke klarar mer udda visningar nu på ett tag *skratt*

Mina kära vänner, har era mobiler slutat att fungera?
Så himla mycket lättare om ni ringer istället för att skriva här att ni vill ses ;)
Har inte en blekaste aning om vem "Emil" är? Ni som känner mig vet ju hur rackarns nyfiken jag kan va, och nu är de ett sånt tillfälle :P
Adrian varför är jocke så dum mot dig ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback