Visning 22aug

Vad är grejen!? tror folk seriöst att modeller INTE äter? fan vi lever på 2000-talet! Igår höll jag på att dö av hunger så skickade en designer som fick handla mat åt mig...resten av modellerna tog att de inte blev någon middag...gud förstår inte de! Vill dom att modellerna ska göra en bra visning så måste vi ju få energi!

ja men visst.... klart det var en underlig visning igår igen... Vet jag får inte säga så men shit va ful jag kände mig! Makeupen va total katastrof! När jag tog en bild på mig själv för att skicka till mathias så han inte skulle få en chock när han såg mig på catwalken så bara konstaterade jag att Nej, de går inte. så han fick ett sms med texten. " jag är för ful, fastnar inte på bild."
 Men fan jag bjuder på de :P

Dagen började med att jag insåg att jag var den enda som var kvar från UP!Models efter fittingen dan innan. Dom andra hade blivit av bokade. kände mig både smickrad och besviken.
Saknade mina tjejer!
Va dock jätte glad över mitt publikstöd..bestående av Mathias =)
 alltid så kul att iaf ha någon där...

image162
Gänget bakom Pretto
image163
Bea Szenfeld och ngn stilexpert
image164
Peder Lamm
image165
Kvällens designers
image166
Nej det är inte jag i klänningen som inte satt bra på någon...hyfsat på mig men den va heeelt förstor! Den tackar vi för :S
image167
Lamillas favorit modell!?
image168
someone


avslutade kvällen med att stå och sminka av och om mig i källaren och sedna efter vår otroligt romatiska middag på MAX med en utsökt mugg cola, mötte jag och Mathias upp Kajsa och lovisa på Fridays där vi satt och mös en stund med en mumsig drink innan vi åkte hemåt fram åt småtmmarna rätt trötta allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback