why?

vet faktiskt inte vad jag gjorde för att förtjäna det här?
jag är inte alls arg på dig, utan bara på mig själv. att jag gick på allt, att jag gav så mycket av mig själv, att jag öppnade mig så och släppte dig så nära.
jag gråter inte för dig, utan för att jag känner mig lurad. varför ljög du? var jag inte värd mer än så?

Ingen har nog sårat mig såhär mycket någonsin.. ? nej de stämmer de här tar priset.
redan när du sa "jag älskar inte dig" ringde varningsklockan men sen se dig gråta för att du var rädd att du förlorat mig fick mig på andra tankar och istället tröstade jag dig och lät dig gråta mot min axel, varför? jo jag gillade dig och ville väl...

sen att jag blev ledsen när du spanade in andra tjejer är inte så konstigt eller? men att du tycker att jag var påfrestande pga det känns mest patetiskt.
man brukar inte vilja såra någon man gillar.
den gången du tog mig i din famn kramade mig och sa "älskling jag älskar dig och det är bara vi, vi ska klara allt, vi förtjänar varandra".
du förtjänade inte mig.

om någon hade sagt tjohooo jenny det här är dolda kameran hade jag inte blivit förvånad.
för såhär lurad har jag aldrig blivit. och du gjorde de j*vligt bra.
en applåd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback