Kärlek på t-banan

4e gången på 3veckor!

4e gången på tre veckor blev jag utbjuden på t-banan igår.
Är lite imponerad över vilket mod ni killar tar till när ni börjar en konversation nyktra med en främling på tunnelbana. Nu råkar jag dock vara väldigt lycklig just nu och valt att jobba på endast en speciell prins så tyvärr. Nobbat 4 söta män på 3veckor. Snacka självförtroende kick :P
Men så går det när man bara har ögon för 1.


Sitter och myser hemma hos jimmy efter en sjuk dag på jobbet, började må tokilla och fick ta taxi där ifrån va super yr o helt skakig. Nästan som den gången jag svimmade =( klarade mig dock hela vägen och somnade i soffan.

JObbade trotts virus förra veckan så får väll skylla mig själv =S

Ska se om jag orkar ta mig ut o handla lite middag åt mig o squashkungen.

Missa inte bonde söker fru ikväll, är han inte rackarns söt fredrik?! ett gott skratt förlänger livet helt klart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback