162913-23

162913-23
Från Cascais sommaren -06 (ser ni moi?)


Hallå babes!
Hoppas verkligen att alla har en mycket härligare fredag än mig! Ligger fortfarande hemma och mår skit!
Snön vräker ner, det är svinkallt och jag har sett alla filmer som pappa hyrde till mig i tisdags... så i morse satte jag mig och såg ricki lake...Det handlade om par där tex flickvännen misstänkte sin man för att vara otrogen....med hennes bästa vän! som marcus skulle sagt: Det är lågt!
Jag satt helt förstummad framför programmet inte pga alla som erkännde sin otrohet utan hur fruktansvärt groteska alla amerikanare ser ut! Shit! Alla medverkande måste ha varit 4-5 ggr större än mig om det räcker! Och hur de klär sig ska vi inte ens tala om!
Guuud får se om jag klarar chicago resan i sommar! hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback