Blev lite blandat idag...

162913-20

Då var det tisdag igen då...
Men ska faktiskt spola tillbaka lite ända till torsdag förra veckan! (har ju inte skrivit på länge, vilket beror på att mitt inlägg från i lördags bara försvann!)
men men torsdagen slutade mysigt efter en annars tuff dag med begravningen. Kajsa kom över med två flaskor cahmpagne som vi delade på i min säng sen såg vi en film och somnade. Man sover mycket gott med champagne i blodet men lite svårare att vakna...

Min fredag blev oföskämt lugn, somnade förfärligt tidigt. Vaknade trotts det kl 12.30 på lördagen. Sov för länge helt enkelt. Kl 16 ringde Danne och förklarade att han förväntade sig att jag skulle vara ibowlinghallen i stadshagen kl 18! eeeh stressigt! åt lite middag och kastade mig i duschen. När jag stod klar i hallen med nya stövlar och klännig insåg jag att jag inte skulle hitta dit med t-banan utan beslöt mig för att ringa en taxi.
Var där 18.30 =S
Var faktiskt mycket nöjd med min bowlinginsatts trotts att det var 2år sedan jag spelade sist.

Vid 19 åkte vi hem till daniel och åt lite mat och jag tvingade stackarn att se melodiestivalen hihi kunde ju inte missa måns!!! mjau livsfarlig!
Daniel lärde mig drick som en riktig bromma babe haha ohmy vad onykter jag lyckades bli. Somnade nästan.
Som de flesta redan vet så hade jag lovat att gå på rockklubb... Daniel valde medusa... iiii...!
Ska jag va ärlig så hade jag inte en aning om vad som väntade men trotts att jag kände mig lite skeptisk i början så blev kvällen grymt lyckad! Satt o pratade med några mycket trevliga killar i bordet brevid oss. Såg mig om och insåg att alla drack varsin "stor stark" och där satt jag och smuttade på mina cosmopolitans...
Diskplockaren fick mig att svepa min 2a cosmo och vi intog dansgolvet då min föredetta favvo låt poison spelades! my god va kul vi hade! Danne lyckades till och me övertala mig att släppa ut min fina fläta och rocka loss ordentligt! crazy night!
Blev bjuden på drinkar av bartendern 30+ som också bjöd ut mig haha stackarn blev utan mitt nr.
Det enda jag var riktigt störd på var hur vidrig tjejtoaletten var! + att det bara fanns 1! ni kan ju föreställa er kön! Så jag frågade en vakt efter en till toa så jag kunde pudra näsan hihi, han skickade in mig i köket på personal toan ;) mycket nöjd :P
VAr förundrad över att alla verkligan kunde alla galna låtar på dansgolvet, själv kände jag mig som ett fån när jag aldrig hört en låt som verkade lika poppis som botten anna var i sommras! men men jag spelade med rätt bra ;)

Avslutade kvällen med en promenad genom gamla stan. Vi var verkligen de enda på heeela västelånggatan 03 i söndags morse ;) Vi bestämde oss för att göra snöänglar utanför slottet men det var verkligen snöbrist så vi hamnade i några buskar istället *skratt* hmm... hur lät de haha!

Upptäckte verkligen en ny sida av mig själv haha som daniel sa. För fin för att dricka öl ut ölglas (jag dricker bara öl ut vinglas) men kan rocka loss på dansgolvet på medusa! jajo jag kan nog ha kul överallt bara jag är med rätt folk och på rätt humör och det var jag verkligen! både med rätt folk och på rätt humör!

Tack för en super kul kväll!

Söndagen... gud jag minns inte vad jag gjorde, sov nog mest var helt förstörd!

Så igår haha måndag, mamma hämtade mig på ropsten och sa att jag hade fått brev och att hon öppnat det men inte läst... MORR mamma man öppnar inte andras brev!!! men hon hade blivit så orolig för brevet var från kosovo och märkt " militärbrev" & "tänk på tystnadsplikten" haha mattias söta du lyckades skrämma livet hur min mamma haha! Men tack så jätte mycket för brevet! och godiset! Blev verkligen jätte glad, sött att du tänker på lilla moi!

Idag var det jobb som vanligt, magnus carlsson var inne och handlade med sin pijkvän. Antingen var han super deppad över förlusten i melodifestivalen eller så var han JÄTTTE bakis för tråkigare kan man inte vara! jag som alltid tyckt så bra om dom sedan förra gången vi rockade loss med alcazar på en efterfest. men men

ska sova nu, lyckats gå o bli så otroligt förkyld. Så ont i halsen att jag inte kan prata! Blev tvungen att ställa in en middag med kikki ikväll vilket känns skit trist.
fick brev av brottsofferjouren idag också... får ringa dom i morgon...

sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ha ha ha, inte meningen att skrämmas..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback