Blondie

162913-14

Hittade lite kul frågor på Jockes blogg! Så för er som inte vet vem jag är...

1. vad heter du? Jenny
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? När jag va liten ville jag heta Kimberly
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Dom gav mig 2till Ann Elaine
4. vilket stjärntecken är du? oxe?
5. vilken årgång är du? 87a
6. vart bor du? Lidingö
7. bott utomlands? Kom prcis ett erkännande av mamma o pappa att vi skulle flyttat till singapore ist för sthlm för 10 år sedan..tack gode gud att jag hamnade här!
8. flyttat antal gånger? 6 ggr
9. vart skulle du vilja bo? Blir östermalm nästa
10. vilken skolklass? Ingen alls den tiden är förbi
11. vad vill du bli när du blir äldre? äldre? så jag är gammal tycker du???

UTSEENDE
1. hur lång är du? 174 cm
2. hur mycket väger du? man frågar inte efter en tjejs vikt!
3. hårfärg och frisyr? Långt & blont
4. ögonfärg? Blå
5. mest nöjd med? Mina läppar
6. minst nöjd med? Love myselfe
7. skostorlek? 39
8. glasögon? nix bara solisar
9. har du några piercingar/tatueringar? Nej faktiskt inte ens hål i öronen

FAVORITER
1. filmer? Hm.. beror på sällskapet
2. låtar? Gillar jag
3. årstider? Sommar!
4. mat/dryck?  Mums!
5. djur? My dog
6. färg? Rosa
7. parfym? Escada
8. tv-program? just nu skrattar jag till costa del sol
9. ämne i skolan? rättskunskapen och affärsjuridiken va min grej
10. sysselsättning? ?

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? en svart tajt ullkappa från DAY
2. vad använder du just nu för skor? Ankel boots från björn borg, stövletter från bianco
3. favoritfärg på kläder? svart, vitt, rött
4. favoritmaterial på kläder? oj...
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En Versace klänning...
6. favoritaffärer? Den jag jobbar i såklart! eeeh njee
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? oj jag skäms
8. favoritmärke? balandar
9. vad har du för byxstorlek? 26
10. vad har du för tröjstorlek? 34/36

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Stort?
2. vilken färg på tapeterna? Tapeter? målat i vitt o rosa
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt, ko, brunt
4. favoritmöbel i rummet och varför? hihi min säng så klart! Kan ha så mycket kul i den!
5. vad vill du ändra där inne? Håller på just nu
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Ja
c) dator? Ja
d) stereo? Ja
e) telefon? Ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Vår fina trädgård
8. vad gör du oftast i ditt rum? G
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Myser
10. favoritpryl i rummet? Min monroe tavla!

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Klas
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Hundgodis
b) skolväska just nu? Ingen
c) handväska eller liknande just nu? Guess
3. vad är du beroende av? Diors läppglans
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? Rosebud med jordgubbs samk
6. vad tror du på? Kärlek
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är konfiremerad ja...
8. vad köpte du senast? Ett par svarta pumps

9. har du nåt husdjur? Pudeln charlie, marsvinet Lola, hamsterna Brownie, guldfisken Herman.
10. vad bor du i? Villa

GREJER
plånbok: Guess
tandborste: Ja
smycken: I Guld
solglasögon: Stora svarta D&G
underkläder: hanky panky & vem älskar inte Victoria´s secret
nagellack: mavala färgen malibu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback