En vanlig Tisdag =)

"-Men jenny? jag ville ju känna på honom, hur var han? var han hård?"

"-Ja han var helt hård, men nu är han mer....hal och geggig...."

Lina, jag och kajsa tackar för presenten vi ska ta väl hand om honom ;)



Idag är det tisdsg... vilket innebär *trumvirvel* att det snart FREDAG! hihi
Inte hunnit hända sådär fruktansvärt mycket kul varken idag eller i går måndag... jajo förutom att Kajsa och Emma var här och sjöng lite sing star igår ;)
men men jag tröst köpte en såååå fin klänning igår från Rules By Mary.

Var ute och gick med Lexi idag, chefens rotweiler. Känner mig alltid så liten när jag är ute med henne. Tanterna går omvägar med sina små hundar på stureplan och folk vänder sig om när vi går förbi, hunden typ lika stor som jag haha
Vi lekte i nysnön och det slutade med att jag låg på marken med hunden ovanpå och pussade mig i heeela ansiktet. Charmigt..njeee inte så förtjust i hundpussar.
nej, måste erkänna att det va mysigt att komma hem till min lilla charlie istället.


Vill önska Kajsa lycka till och säga att JAG SAKNAR DIG REDAN! Min pluttis åker i morgon! heeelt crazy kina...5månader!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Tssss, det blir snart sol igen.. Bara ett temporärt tillstånd, bortaigen efter en timme ju. Ska nog ta massor av solbilder sen.. Ha ha, nu kom jag på, det är bara du som vill hetsa mig till det så du ska "spana".. Aha.. :P ha ha ha..

Som vanligt så betvivlar jag inte det minsta på att du skulle få det, är det bara en man så charmar du honom.. Sj så har jag min container helt för mig sj hela veckan.. Riktigt underbart, så nu bor jag på typ, 10 kvm. :D

Ta hand om dig nu gumman..
Va försiktig när du klättrar upp till honom.. ;)

Pusss

Postat av: Mattias

Well honney, if you call me gorgeous, then I can´t fint words for you.. ;)

Jag suger åt mig att mina kvinnliga besökare.. Men fjäskar ju bara för dig på det här viset..;)
Ha ha, det kan nog bero på att de flesta som bloggar är tjejer, lr?? Ngn påpekade det iaf.. "Så kul med en kille som bloggar".. Ha ha, är jag ett UFO lr?? :P

Ha ha, jo då, jag satt igår och planerade Fredagen oxå, det blev två flygnignar.. Kanske lite roligare planer för dig. Imorgon är det lördag, ska jag kanske ta på mig min "glamour skjorta" med guld grejer på och fira det med lite molodifestival.. :P

Ingen chcklad här inte.. (A) Ehhhh, lr inte så mkt, ska ju bi fit tills jag kommer hem (som om jag inte redan va det :P )

Hoppas du har lite kul för mig oxå ikväll..

Du har alldit de bästa avslutningarna, jag kan bara säga detsamma..
Take care babe!!

2007-03-02 @ 23:42:13
URL: http://matttias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback