Fredag på Sture

162913-13

Sååå kul hade vi i fredags! Vi kiknade av skratt! haha (söt katt va!)

Idag är de lördag, klockan är 00.36 och jag är...hemma. Haft en super mysig dag med Simon u. Simmade och ångbastade på hans jobb o sen åt vi en super god middag o såg melodifestivalen. En riktig myskväll.

Igår fredag jobbade jag bara till 11.40, vilket resulterade i att jag inte han göra nått av de jag skulle. Får panik när jag måste rusa iväg o vet hur mycket som borde göras. men men snart måndag igen så jag får ta tag i det.
Jag och Simon var och tränade på balance, inte så över seriöst men kul hade vi. Magnus härenstam va där o svettades med en personlig tränare. Och jag SKA på Striptease Aerobic nästa fredag! måste försöka få smita 30 min tidigare från jobbet! När vi va klara tänkte jag att nu ska jag verkligen skynda mig så simon slipper vänta. Så jag var klar på 15 min och gick ut och väntade på simon. o jag väntade o väntade. till o med vår blivande prins daniel påpekade att jag...väntade :P efter ett tag ringde jag o frågade om simon trillat i duschen lr vart han höll hus!? Han trodde såklart att eftersom att jag är tjej så tar jag minst 40 min på mig så han satt o pratade med ngn affärs snubbe i omklädningsrummet. hm...

Påväg hem hämtade jag upp david som åt middag med mig o min fam. Han åker ju tisdag! :( hur trist är inte det!? Så jag och kajsa var fast beslutna om att försöka göra fredagen till en hel kväll! Kajsa och david önskade att vi inte skulle gå till ett stureplans ställe... jaha...hm... cafét ligger inte på stureplan? (dum idé) så jag fiskade lite och fick tips av sindre att blue moon bar är kanon! Sagt och gjort vi gick till blue moon... väl i kön började jag skruva lite på mig när jag såg vilka mer som skulle in... Jag viskade till kajsa och david som då också började se sig om.... snabbt som ögat lämnade vi blue moon och begav oss till la camera. Camille va söt och fixade ett bord till oss och vi beställde massa god drinkar! o shots till david hihi kajsa sypati drack lite med honom ;)
Något berusade skuttade vi till stures där vakten va fruktansvärt gullig.. och stämningen va riktigt bra! Jag blev utmanad i en "vem har snyggast rumpa" tävling... något suspekt. jag vann iaf ;)
Sprang på Johan från gamla klassen (kajsas tröstare) nice to see him!
sturas bestod ifredags natt av 80%killar o 50%  av dem va italienare! galet!
så en snygging (för att va italienare) raggade upp mig på dansgolvet, 3 sek senare va ngn (enligt david) spagetti brat där o snodde meg vidare. Meeen gud va han dansade dåligt usch va pinsamt så vi smet vidare upp i vipen o gömde oss.
Vid 03.00 tiden va vi så slut att vi nätt o jämt orkade släpa oss in i en taxi. Jag somade bums när jag kom hem! o vaknade inte för än 12.30 i morse.


JO, fått ett inlägg av en lina? inte vå lina widlund va?


nu ska jag sova! sweet dreams!

puss
Jen.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ha ha, den tanken har inte slagit mig, men själklar ska jag fiska upp ngt trevligt under mina fönstershopping turer.. Brukar iof vilja se det man köpt på sen.. ;)
Så va man ute på tunn is igen.. Ska jag gissa storlekar.. ha ha, sånt slutar aldrig väl.. Skäll hur man än gör.. *fnissar*

Fan så härligt att läsa lite om ditt liv, det är typ glamouren som jag har här nere i min container..

Ta hand om dig.

Pussar

Postat av: Mattias

Jo serru, det är ju knappast glamourens förlovade hemland jag har landat i, så det du står för lyser upp väldigt mkt.. ;)

He he, inte det inte.. Det tillsammans med att fröken ska fördjupa sina kunskaper i striptease arobics gör ju att jag kikar in i den lite exlusivare butiken lite längre upp på gatan.. ;)

Det tillsammans är allt man behöver drömma om i Kosovo.. ;) Ha ha ha..

I´m taking care of myself, you do the same..

Pussar

2007-02-04 @ 22:52:57
URL: http://matttias.blogg.se
Postat av: Mattias

Ha ha, det behövs inte, du vet, jag kan ju det där med att babbla på.. Kan babbla för bägge.. Föresten.. Lite märkligt, men messenger?? skratta inte, airwolfw000@.. ta bort iaf, så jag itn får alla dina beundrare på halsen.. ;)

2007-02-04 @ 23:05:57
URL: http://matttias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback