Maneater

162913-26


And when she walks she walks with passion
When she talks, she talks like she can handle it
When she asks for something boy, she means it
Even if you never, ever see it
Everybody get your neck to crack around
All you crazy people c'mon jump around
You doing anything to keep her by your side
Because she says she love you, love you long long time


Maneater
Make you work hard, make you spend all
make you want all of her love
She's a maneater
Make you rob cars, make you cut cards
Make you fall real hard in love
She's a maneater
Make you work hard, make you spend all 
make you want all of her love
She's a maneater
Make you rob cars, make you cut cards
Wish you never ever met her at all.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du en maneater?

2007-02-24 @ 14:58:31
Postat av: Mattias

Måste va underbart att va en vacker kvinna.. Ni kan ju verkligen lura oss till månen och tillbax och de värsta av er får oss att känna sig nöjd med det efteråt..

Ha ha, du måste ha missat sola bilden.. Men så vågar vi inte sitta längre nu. På amerikanska baser får man inte gå med bar överkropp!! Så nu är nästa punkt att bygga en insynsskyddad veranda här så vi kan sitta och sola hur mkr vi vill.. :)

Skoj inte, snö är kul en dag.. Sen vill man ha sommar, jag saknar den här nere ju och har det rätt fint ändå... Sitter och drömmer om att åka iväg på ngt så fort jag kommer hem, får se hur det blir.. Vill ju visa upp min "fredagskvällskropp" ju.
Pilates, har ja gminsann sett på tv-shop, tror jag blir alldeles utmärkt.. ;) Som om det skulle behövas va?? ;)

Puss på dig gumman

Postat av: Mattias

Det glömde jag, nu ska jag ut och dricka öl i Kosovo!! Beväpnad, ha ha, det här blir så bra så.. En vanlig lördaskväll i stan.. :P

2007-02-24 @ 16:38:23
URL: http://matttias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback