Monroe

162913-15

Ska gör om i mitt rum så har bland annat köpt mig en heeelt underbar svart/vit bild av världens vackraste Marilyn!
Ska slänga ut min säng (känner mig så ensam i en 180 bred säng) o in med en ny och ett bord o en soffa. Kommer bli super mysigt!

Men men hur har ni haft det idag?
Började med att kränga en GPA speed air för 4798:- i morse så dagskassan va räddad ;)
Chefen hade misslyckats lite med kassan på östermalm så när jag bytte av  honom efter halva dagen hade vi 1100 i kassan..men jag slutade på över 10,000. rätt nöjd...så jag kostade på mig två par acne jeans. ett par vita o ett par svarta. Gick upp en stl för ett ens få på mig byxorna. Sen stod simon U och båda killarna i butiken och hejjade på mig att jag skulle lyckas stänga dom haha guuud så pinsamt det kändes men lyckades få igen dom och alla tyckte att dom satt skit bra, o jag var ju tvungen att lyssna på tre killar ;)
så är rätt nöjd med mina nya byxor hihi. men är samma som med klänningen, jag kan inte gå upp ett gram till!

David min bästa babe va förbi o sa hej då idag. HAde köpt choklad tårta från chokladfabriken till honom =)
Hade nästan tårar i ögonen när han gick. Guuuuud så jag kommer sakna honom! Finns ingen mysigare än han!


Ska ta o sova nu jobb i morrn som vanligt *gäsp*
puss på er alla men mest på david!



Kommentarer
Postat av: Mattias

Ha ha, det va för att killarna inte ville att du skulle lämna dem och försvaret va rädda för att allt skulle sluta funka med dig där.. För många killar skulle bara gått runt och drömmt om dig.. ;)

Kommer hem precis i slutet av April, gjort ett diagram så klart, 22% av tiden här nere avklarad.. :)

Pusss

Postat av: Mattias

Ha ha, det va för att killarna inte ville att du skulle lämna dem och försvaret va rädda för att allt skulle sluta funka med dig där.. För många killar skulle bara gått runt och drömmt om dig.. ;)

Kommer hem precis i slutet av April, gjort ett diagram så klart, 22% av tiden här nere avklarad.. :)

Pusss

2007-02-06 @ 20:44:38
URL: http://matttias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback