Vår egen blonda Viggo

162913-28

Pratade precis med Kajsa, och hon var tvungen att påminna mig om min viggo mortensen kopia till bordsherre på nyår! Guuuud va snygg han var! Borde nästan klassas som allmän fara att låta en sådan hunk gå runt på gatorna. Lätta offer (som jag och kajsa) kan komma att fara mycket illa på grund av sånna som honom.
Och tro det eller ej men jag hade honom NÄSTAN på kroken... men självklart va han tvungen att lite generat erkänna att han hade en tjej i norge. *pang* där förstörde han min fina fantasi men men hon va tydligen hyper religös men han va kär iaf.... så han va nog ingen bra kille när jag tänker efter. Kan inte ha någon som tänder på att se en be bordsbön, det känns lixom fel någon stans.
(hoppas inte han läser det är haha)
Nä jag tänkte satsa på en tuffing som jag sagt tidigare så tilltalar superman mig mycket. Kajsa trodde att det kunde bli knivigt att hitta någon som kan flyga och dessutom glider runt i blå/röda trikåer... Men skam den som ger sig!

Tänkte avsluta med att säga att Hidalgo med underbara Viggo går idag på tv4 kl 22.15.
Ögon godis för alla tjejer och killar ni kan ju se och lära...

Mums!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Oj oj, vilken snygging som måste suttit på Kungsan.. :P
Ja, visst är det glammmigt.. Guld och allt.. Ha ha ha..
Sj så har jag varit ute på en sväng i Landet här.. Som vanligt fastnade jag framför underklädesbutiken ju..
Du får leta vidare.. Flyga och ha trikåer.. Hmm, flyga kan jag ju.. ;)

Krya på dig och va rädd om dig.. Vi behöver dig alla ju..

Puss på dig gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback