WHY???

162913-27

VARFÖR???? Måste tv göra reality program om "fula" stackars tjejer som ska bli "snygga"?
Vad är fult och vad är snyggt lixom?

Satt och kikade på MTV där man skulle göra om en tjej som heter Lilly till skönhets drottning.... För det första så hade tjejen ingen hållning och hon påstod att hon alltid velat tävla i "miss teen ohio" men fan! tjejen hade aldrig ens gått i ett par stiletter! Nej, det är inte hon på bilden men hon är ett offer dom haft, I think!
Och det värsta av allt! Hon skulle fråga sin stora kärlek i skolan om en dejt... Så hon hade tagit på sig sina säkert snyggaste kläder (dom klär sig INTE snyggt i USA) och han sa ja kanske om jag inte jobbar... eeeh damn va förvånad jag blev! va ju iaf inte ett nej. men så när hon hunnit berätta för alla att hon skulle ut med honom (till o med sin lärare? eeeh) så kom han fram och sa du...jag har en flickvän...hahahahah jo tjena!
Nej jag tyckte det var katastrof att se man får inte utsätta någon för nått sånt, inte i hennes ålder. Visst alla vill småtjejer har någon gång drömt om att vara modell eller barbie. Men någonstans måste det finnas en gräns, ingen är ful men vissa har inte utstrålningen och självförtroendet. Ingen kan göra om dig utan det är bara du som kan ändra på dig själv. Det krävs vilja för att bli någon innom modell världen. Man kan lixom inte klaga över ont i fötterna efter en kvart i ett par höga pumps (vilket hon i tv gjorde) F

Nej skulle kunna sitta o dividera för mig själv i evigheter om det här, blir så trött på alla konsiga program och konstiga människor som ställer upp på att bli förnedrade.
Jag lägger ner nu, jag ska inte se såntdär..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fattar ju verkligen ingenting. meningen med de där programmen är att ge personen i fråga det självförtroende hon vill ha. ytliga människa.

2007-03-05 @ 16:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback