Allt om min buske


Allt om min buske


Hoppar diekt till "efter jobbet" idag.
Sprang förbi casall på vägen till kajsa, hade fått för mig att jag behövde nya träningsbyxor (why? tränar ju kanppt just nu) men men blev iaf ett par tajta svarta så kommer va en super babe på gymmet nästa gång, jaaa de blir en nästa gång. måste ju träna nu när jag har byxor :P

Mötte upp simon på sa eriksplan och gick vidare till kajsas café där vi blev bjudna på middag *mums* tack kajsa & anna!
vid 20.00 lämnade jag o kajsa våra vänner och begav oss mot sergelbiografen. Vi såg allt om min buske med ola rapace. Verkligen att rekomendera! guuud va rolig den var! "en sexkomedi i trädgårdsmiljö" ja jo de stämde!
Allt hände, ola ströp lill prinsen (en påfågel) och brorsan åt svamp o gick mest runt o va hög. Helt klart en film du måste se!

love you babes nu ska jag sova så jag vaknar när kajsa ringer imorrn. pussss



Kommentarer
Postat av: Macke

Jag älskade den filmen också. Sjukt rolig humor. Mer sånt!!!

2007-02-19 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback