Champagne och Chanel

Välkommen till min nya blogg! (ojdå inte så spännande standard fras)

Tänka sig nu är även jag här! jag her verkligen kämpat emot allt vad bloggande heter men nu så har jag fallit dit!
Nu när många reser ut i världen så måste det här va bästa sättet att hålla varandra uppdaterade!

Lina min baby reser till regninga storbritanien på lördag, why? Hur som Lina remember "Glitter och glamour, champagne och chanel! låt livet förföra dig... o skulle du råka tröttna (som man gör ibland) kan du alltid skaffa en ORP (oerhört rik pojkvän) att busa med ett tag! hihi

Jaaa... o claes! va fan ska du till lundh och göra!? aja jag kommer och ser till dig snart ;)
Lova bara att inte sköta dig till 100% lova upprätthålla sann italien anda!

Jag i min tur har precis börjat heltid på jobbet *pust* jag är lite impad över att jag faktisk orkar med alla östermalmstanter!
Men i vår väntar en resa till shopping paradiset Shanghai, simon baby du gör mig sällskap va?
För att sedan i juni åka till chicago och milwaukee för att fira midsommar.
Efter de i juli smiter jag och david till frankrike och italien på en lååång semester mmm härligt.
Varför plugga utomlands när man kan ligga på en vit strand med en paraplydrink och en nougatfärgad hunk som pratar nått förföriskt språk vid sin sida!? Nä kajsa och lina ni har valt fel ;) och jag kommer att sakna er massor de vet ni!

Idag är det torsdag och jag och lina lunchade på kajsas jobb, lixom en sista lunch med tjejerna innan lina åker... känndes rätt segt om jag ska va ärlig... 5-6månader är lång tid utan vårt tjejsnack.
Efter att kramat lina farväl (vilket jag hoppas få göra igen imorgon) besökte jag NK och shoppade lite nya underkläder. Tänk att de kan va såååå kul!
Avslutade med en pizza och lite nostalgisnack med david. en mycket trevlig dag måste jag säga.

Så nu ska jag skutta i säng. Myspys *god natt puss* på er babes!

//Jen


Kommentarer
Postat av: Mattias

Finns det inga ORF?? Lr det är inte så det funkar, ha ha ha.. ?

Postat av: Jen

haha sorry babe men de funkar som sagt inte så ;) helt rätt.

2007-01-08 @ 21:23:59
Postat av: Mattias

Fan oxå!!!!

2007-01-09 @ 00:10:28
URL: http://matttias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback