Du vet att det finns måga kineser där va?

Måndag igen och ännu en dag på jobbet. Jag skuttade som vanligt av vid östermalmstorg korsade stureplan och vidare upp för kungsgatan. Jag passerade mycket stolt 7eleven utan att falla för den underbara doften av nybakade bullar *mums*
Måste dra ner på det där nu :S ska ju ringa Up! models i morgon.
Det tog ca 10min efter öppning innan marcus kom på idén att nu går jag och köper kardemummabullar på vete-katten och såklart föll jag dit. typiskt.

Slutade 14.00 idag vilket kändes helt underbart, så jag åkte hem för att möta upp kajsa och luncha. Såklart hamnade vi i ångbastun (som vanligt) helt fantastiskt.
Vi kollade på ett par vänner avsnitt och satt dubbelvikta i soffan.

Kajsa har äntligen kunnat få boka sin 6månader långa vistelse i Kina.
P-"Åker du ensam till kina?"
K-"Ja så blir det."
P(något bekymrad) -"Du vet att det finns många kineser där va?"
K-"Jo, jag har misstänkt det."

Lovar att komma och hälsa på i typ...april!

Ska kila ner och kolla på ett herrans liv med mina favoriter filip och fredrik nu!

Pussar och kramar
Jen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback