Flurrad...

Sommar

Är sååå trött på all snö och kyl som kryper sig in under kläderna, usch!
Nä tur att det snart är sommar!

Hade ställt klockan på 07.00 i morse (för tidigt) så klockan 8.30 samlades vi för reklam fotograferingen. Usch va trött jag var. Får hoppas det blev ngn bra bild =P

Hann nätt och jämt till jobbet och öppna i tid.
Vid lunch kom marcus och bytte av mig och jag kilade ner till Frida & Peter på kungsgatan. Fått en glass beställning så kilade in på donken på vägen. skulle ha 2st mcflurry med extra kolasås men såsen skulle inte va flurrad eehh... o en med choklad sås... usch va förvirrat det blev innan jag väl fick min glass!

orkar inge mer fortsätter i morrn haha pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Mattias

Vinklat?? Vad är det fröken beskyller mig för?? Jag som bara för en helt objektiv rapportering av mitt tillfälliga uppehållelseland.. ;) he he..
Du skulle bara se vad jag spyr ur mig i mina mejl hem.. ha ha..
Men visst, cafet va nog lite trevligare.. Du har en poäng som vanligt, som alltid, som det ska va.. Efter som jag lyssnar på dig så ska jag givetvis börja lyfta fram de trevliga sidorna.. kan blikorta inlägg dock.. ;)
Men ikväll snörar det, är det säkert vackert imorgonförmiddag, innan snäön blivit grå av alla smogg..

Sköt om dig gumman..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback