Fredag på Cafét

Gooood morgon alla små partydjur!

Måste än en gång konstatera att jag är en fruktansvärd tidsoptimist.
Tanken var att vi skulle röra oss mot stan vid 22 igår. kajsa kom över innan och tanken var att emma med skulle sluta upp hos mig. Så ringde hon och frågade vilken buss vi skulle ta helt plötsligt... Varpå jag blev heeelt förvirrad! Jag hade fixat skjuts till ropsten så jag bad henne komma över o ta ett glas vin innan. Kajsa kollade lite konstigt på mig och konstaterade att klockan var 21.45. REDAN!
jaja bara att hoppa i pumpsen och bege sig mot LaCamera då. Länge sedan jag var där nu och som vanligt var drinkarn lika goda och personalen helt underbar till och med vakterna.
På vilka fler ställen kommer vakten ut och lägger en filt runt dina axlar när du  står ute och pratar i telefon endast i en liten klänning?! Usch va söta dom är där!
Super kul att träffa Camille också, det var länge sedan nu, även han lika gullig som vanligt.

Vid 00.00 kom Simon ( lika söt som vanligt=) ) och Mose och hämtade upp oss på vägen till cafét.
Ovanligt mycket kul folk ute måste jag säga! Härlig stämning! Självklart lyckades David höja den lite extra då han va lika glad och busig som vanligt!
Vet inte vad jag ska säga.. antingen var vi inte på hugget eller så var det verkligen så att hela 89a och 88a kullen var ute igår! Shit dansade lite med någon kille som jag sen konstaterade måste ha varit YNGRE än oss! Vi som är vana att va yngst!
Shit det är det värsta med varje nytt år publiken på krogen blir ett år yngre.
Kul att göra misstaget att vakna brevid en 89a! not! Får börja passa sig nu haha.
Men men sprang ihop med Sandra från jobbet, Lottis och Jonas från gamla klassen! Helt underbart kul att se dom!

När klockan började närma sig 03 sa jag hejdå till kajsa och emma som valde den kalla vägen hem, själv haffade jag en taxi vid svampen. En mycket trevlig kille/gubbe som körde måste jag säga!

Nu ska jag laga mig och syster yster lite lunch och krypa ner i soffan med valpen och bara mysa.

Ha en bra dag!
Jen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kikar förbi lite för att få lite glammour över mig här nere.. Rätt ont om det faktiskt.. :P

hoppas du har det kanon..

kram

Postat av: Anonym

kom på, tre t i matttias i adressen ju... ha ha..

2007-01-20 @ 20:23:37
Postat av: Mattias

Hmmm, kanske borde stanna kvar lite längre bara för att du ska komma och hämta mig då..;)

Det är helt ok här nere faktiskt, är lite overkligt, som ett stort äventyr bara. Det som tar udden av det lite är att man går beväpnad hela tiden, det gör på ngt sätt äventyret lite för spännande och verkligt.. Men det är "kul", kul är fel ord, men när jag kommer på ett bättre så ska jag säga till.. Men krigszoner är sällan kul, ha ha ha..

Du får kika in om och sprida mer glammour hos mig, och kolla in min nya frissyr, det blev kort, vill jag lova.. ;)

Ta hand om dig och ha det underbart, jag lovar att va rädd om mig..

Puss & kram på dig, kan jag ju gå här nere och drömma om.. ;)

2007-01-22 @ 23:20:28
URL: http://matttias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback