Häst & Hund på Hotellet

God morgon snyggingar!
Gud har verkligen varit en turbulent morgon. Igår kom jag inramlandes vid 04.30 efter en utekväll med jobbet. super lyckat verkligen.
Vi inledde med en middag på Hotellet och ett antal drinkar, glas vin och "häst & hund skålar" senare begav vi oss alla till Berns. Men inte de Berns I know utan ngn hemlig källare, kändes lite skumt att smyga in "bakvägen" men men lite champagne och allt var kalas. Klubben hade riktig New York feeling, rätt segt faktiskt.

Någon timme efter midnatt tyckte de flesta att det var dags att åka hem, känns verkligen att man är yngst på jobbet *skratt*
Så jag bestämde mig för att smita till gördet och fortsätta min kväll där.

10.00 i morse vaknade jag av att de ringde på dörren och charlie (valpen) skällde allt vad han orkade. Vem f*n ringer på dörren 10.00 en lördag morgon!?
men men bara att skutta upp för pappa proppsade på att vi ska in på NK rean som drar igång kl 12.00 *gäsp* så nu ska jag kasta mig i duschen!

Lina snuttan ringde och grät, usch va jobbigt de va man ska ju va glad när man ska resa iväg ju...:(
Kajsa ringde med lite ångest efter gårdagen, även hon hade varit ute med jobbet... och för att inte säga för mycket så gör jag en låång historia kort.. hon gjorde inte sällskap med mig hem, o sov inte hemma.


Tror dagen kan bli rätt trevligt trotts att jag är fruktansvärt trött. Ligger lite överraskningar på chemat har jag hört. hihi

Take care
Jen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback