Hittar inte på någon bra rubrik..hm..

Tjooho!
Gud vad jag har varit effektiv idag!
Jobbade ensam i vår butik på östermalm och eftersom att det var lite dåligt med kunder (som vanligt efter jul) så hann jag göra en hel lååång lista på saker som behöver förbättras och fixas, inventera alla skor och göra en beställning, beställa mer hundgodis, swarovskis nya strass hundhalsband och mer leksaker till jyckarna. Sedan slutade jag kl 14.00 och Kajsa mötte upp mig.
Vi kilade hem till henne där vi slängde ihop en kladdkaka efter att vi varit hos alla grannar för att låna ett ägg. Vi skulle nämnligen få storfrämmande!
Medan vi väntade på vår gäst passade vi på att tala lite om vår utflykt på lördag, vi ska nämnligen till uppsala och hälsa på markus. Men problemet är att vi ska åka bil... och vi hittar verkligen inte!
Därför gick vi in på eniro.se för att finna lite vägbeskrivning. Vi ringde markus för att få korekt adress och jag erkände väll att vi faktiskt hade noll koll på hur man faktiskt tar sig ur stan och åt vilket håll vi ska köra. Vilket Kajsa tyckte va fruktansvärt pinsamt och fräste åt mig att va tyst, ops!(jag har till och med hunnit va pinsam)
Men men med 4 olika kartor utskrivan så ska det nog gå bra nu...hoppas jag...
Kajsa va lite sugen på USA så va får se vars (ojdå norrländskan sitter i)
vi hamnar.
I mogrgon är jag iaf LEDIG! underbart ska ringa massa universitet efter en förhoppningsvis låång sovmorgon. Sen ska jag lura med David ut på en hund promenad.
Jooo, kanske ska säga att vår gäst va våran Anna! hemma från bryssel i 5 dagar nu med åkert till australien igen på fredag. träffas med sånna där sköna 6månaders mellanrum nu för tiden. Vi saknar henne mer än hon verkar sakna oss ;)

Ska se dokumenären om tsunamin ikväll... får se hur de går. Lite känslig ännu. Känns så kostigt när så många vänner bara helt plötsligt inte fanns.
=(

Kramar
Jen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback