Jerry/Jenny???

Igår (Lördag) va jag på massage med min bästa vän helt underbart tänkte vi båda, men redan efter 10min på sthlm day spa lyckades en tjej lura med oss på joakims och jerrys algbad! varpå vi tittar förvirrat på varandra och henne och jag med smått panik i rösten säger "njeee vi skulle ha massage" aldrig i livet att jag skulle skutta ner i nått badkar där tjugotusen andra suttit och svettats! blä!
Så äntligen blev de vår tur, en medelålders svettluktande gubbe kom och tog i hand och förklarade att det var han som skulle ta hand om Jenny (moi) idag :S what ever tänkte jag o följde glatt med. av med badrocken och i endast underkläder på mage på en bänk med en gubbe iiiih aja tänkte jag o va mest imponerad över hur otroligt smidigt och lätt han knäppte upp Bh:n, killar brukar ju som alla vet ha lite problem med det hihi.
Och de var verkligen super skönt tills han klämde åt någon stackars lite muskel vid axlarna och vägrade släppa trotts att jag kved! Efter massagen va jag nästan bara full i skratt för min massör va verkligen speciell och pratade för sig själv hela tiden. Jag hade så svårt att hålla mig för skratt.

Lina ringde på eftermiddagen och rapporterade att hon nu va påväg till sin nya familj för 5ånader framöver. Hon lät riktigt glad o jag tror att hon kommer få det kanon! Det hade dock regnat hela gårdagen i London.

Va på långpromenad med David i eftermiddags och hade som vanligt många mycket intressanta diskussioner, med dagens bästa va när david utbrast:
"Jenny tänk va hemskt att vara tjock och vara tvungen att träna för att man BEHÖVER!"
Usch vilken brat du är älskade david!
Vi konstaterade även att min hund sadlatom till ekorre, då han med oanade klätter kunskaper och en imponerande balans besteg en lååång gren högt över marken.

men men nu ska jag ta en varm dusch o sen mysa lite (är sååå trött!) innan Kajsa och Emma kommer över på en bastukväll. Verkar som att vi alla har lite att ventilera efter en turbulent helg.

Love
Jen.


Kommentarer
Postat av: Júiz Forsell

"Jenny tänk va hemskt att vara tjock och vara tvungen att träna för att man BEHÖVER!"

haha du råkade inte uppmuntra detta uttalande då?

Postat av: Jen

Jag? aldrig!

2007-01-08 @ 21:06:59
Postat av: Mattias

Ha ha, gubben har väl tränat på bh-banden..

2007-01-08 @ 21:14:26
URL: http://matttias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback