Kommer sakna dig...

Vaknade i morse med en liten klump i magen och ringde lina direkt! Sötnosen åker ju i morgon!
Att krama en av sina bästa vänner hejdå för 5månader känns lite tungt... Att inte kunna ringa när man vill lr ses lite spontant längre är en helt overklig känsla! skit tråkigt helt enkelt. Man blir lixom lite nostalgisk när någon ska åka iväg...tänk allt kul vi gjort...

Vem ska vi nu skratta åt när hon hånglar med killar på krogen "för att vara snäll" och blir sådär fööör full? nä gumman vi kommer att sakna dig!
Men vi ses i höst igen när vi alla landat hemma på lidingö igen och gänget börjar bli helt igen! Längtar nästan tills alla resor är över och vi med massa nya erfarenheter kan busa ihop igen som vanligt =)

Nä nu ska jag rycka upp mig och mysa lite framför en film innan jag ska hoppa in i duschen och ut med jobbet. Kan bli en busig kväll hoppas jag!
Kanske ses vi ute i sthlmsnatten!

Puss puss
Jen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback