Look but don´t touch.

C

Hallå där gorgeous babes!

Det här med snö... kom det inte lite tooo late i år?

Har nästa lite dåligt samvete för att jag inte skrev igår..men jag var busy heeela dagen hihi.
Jobbade som en tok hela dagen och sedan åkte jag hem till Simon. Vrålhungrig och trött ringde jag på dörren och möttes av en mörk lägenhet med massa levande ljus. Simon stod och kockade i köket. Länge sedan någon bjöd på sååå god mat! Mums simon det var fantastiskt!
Tack igen för en super mysig kväll!

Blev lite sent igår så jag stängde av klockan lite för många gånger i morse. Men klockan 09.45 öppnade jag butiken på östermalm. Jag insåg att jag verkligen behövde skura så jag gjorde ett ryck och njöt sedan av en kopp te.
Shit vad jag har fått ont i halsen! Jag vägrar bli sjuk! Jag har verkligen inte tid med det.
Så ringde en kund vid 11.00 och pratade på 15min om chaps o ridbyxor som hon skulle komma in och prova. Bla bla bla...
Vid 14 kom Kajsa och hälsade på  =) Men då dök också kunden med byxorna och stannade i 45min! *suck*
Men men vi han med lite tjejsnack i alla fall =) rätt så smaskigt den här gången *skratt*
Johan från bucas va inne och bytte ett par ord idag också, trevlig kille. Men de är väll deras jobb som säljare.

Gud nu känner jag att jag bara bablar på
ska hoppa in i duchen och sedan gå och lägga mig. Är fruktansvärt trött känner jag, ska va påjobbet 09.00 i mogon *gäsp*

Joooo pratade med camilla på up! igår. Inte långt kvar nu hihi


Gått och nynnat på Helenas nyaste låt hela dagen....

Hey Papi, Hey Papi
You better keep your hands off
Look but don't touch
Hey Papi, you can't have me
cause I'm a bomb digi digi
bomb digi digi, ah

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ha ha, jag får väl spara ut lite hår sen igen då..
Det gick ju rätt bra sist du tipsade om kläder jag borde köpa, får man a complete makeover när man kommer hem? ;)

I´m taking care, you to I hope..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback