Morning!

God morgon! klockan är 22.41 och jag känner mig helt nyvaken. Eller snarare skit trött!

09:45 stod jag utanför vår butik på östermalm och väntade på marcus.. självklart hade jag glömt nycklarna på jobbet dan innan (typiskt mig)
Öppnade utan att larmet gick så slapp få dit beväpnade polis hunkar även denna morgon (tooo bad)
Marcus lämnade mig ensam även idag, hade ca 7kunder på 4h.. allrig varit så uttråkad. Nära att jag började prata med väggen.
Han göra allt det där man undviker annars som att sortera ridhandskarna i färg och storleksordning.
Sen inventerade ja lite och utan att fråga rev jag ner allt julpynt, är så trött på de nu.
Full fart mot sommarn 2007!


vid 15.00 kom marcus tillbaka och jag fick kila ner till kungsgatan o träffa folk igen, hade några super kunder på eftermiddagen.
Simon kikade lite oväntat in och gav mig en kram och snackade lite om kvällens planer.
Blev lite sugen på utgång tack vare honom, han är alltid så glad o gullig.
Så o.s.ade till daniel att vi gärna joinade på lite free drinks på hyllan men så nu när de väl gällde kände jag bara att nä jag vill verkligen inte vara förstörd i morgon. Har sett fram emot lördag så mycket att jag inte vill vakna illamående i morgon.
Så nu ska lilla Jenny sova och vakna pigg och fräch i morgon.
Jag och Kajsa ska på road trip ala (road trip filmen) i morgon.
 Har planerat allt väl.. Skickade pappa på uppdrag idag på NK. Han skulle byta en bh och köpa lösögonfransar vilket han lyckades bra med =)
Vi styr vår kos till Uppsala som sagt.
Kommer en spännande blogg om lördagen när jag nyktrat till!

Ha en kanon helg!

Puss på alla!
Jen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback