Shanghai by night

shanghai by night

Nog för att jag är lite skrajsen för kineser efter alla nya urbra skräckfilmer som dom lyckats knåpa ihop, men tror iallafall att Shanghai resan kommer bli heeelt kanon! Shanghai by night, ser ju precis ut som att kliva drömvärld. Massa shopping till fyndpriser mot för i sverige. Kan inte bli så mycket bättre I think!
Har gått hela dan på jobbet och drömt mig bort.

Jag hoppas att ni inte missade ett herrans liv igår! guuuud tror aldrig jag skrattat så mycket!
Victoria är verkligen helt urflippad. Skulle vägra va gift med henne (och ännu värre va hennes son lr dotter) fattar inte hur man kan lyckas få med något sexuellt i VARJE MENING, jag är nästan imponerad.
Till råga på allt struttade filip och fredrik + deras film team förbi utanför vår butik idag.

Ringde andrea på Up! idag också... men fick inget svar så lämnade ett meddelande, och vänta nu spännt på att bli uppringd hihi.

Charlie vår lilla 1åriga hund tror att han adopterat en latex höna och en elefant som han springer runt och gnäller om heeela tiden. Fattar inte vad han vill, kanske gömma dom? Vilket jag inte tänker hjälpa till men. Jag är fortfarande lite tjurig över att han åt upp mina chokladbollar igår som jag så fint laggt på ett fat på tvbordet. När jag för 1min vände mig bort hann han sluka alla utom en!
Tur att han är söt!

Nu ska jag se ugly betty kram på er!
Jen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback