Sthlm.

Stureplan

Måste bara börja dagens inlägg med att åter igen säga hur fruktansvärt lycklig jag är i sthlm!
Älskar staden! (Nu är säkert några lite förvirrade och undrar varför jag nödvändigtvis måste skriva det men som ett par av er vet är det en lång historia och den tar jag en annan gång.)

I morse tog jag omvägen förbi riddis på riddargatan och köpte frukost av Kajsas lilla "rival" (måstre tillägga att hon var inte ens i närhetan av lika söt som min kajsa.)
Sen var jag på kungsg. igen kl 09.00 och städade med mackan.
Dagen gick super fort och kl 16 bestämde jag mig för att gå och byta av marcus på östermalm. Till min fasa fick vi besök av "äckel gubben" men marcus rottis skällde ut honom ordentligt innan dom lämnade mig ensam igen. Till min fasa kom gubben tillbaka och då var jag ensam! inte ens någon annan kund i butiken! Blev helt handlingsförlamad och ringde dom andra på kungsg. Så hade dom i tel hela tiden iaf, sen låste jag dörren sista timmen och släppte bara in folk jag såg vilka det var. Så i morgon ska jag ha min vakthund Charlie i butiken hihi.

Är fruktansvärt trött idag så det fick bli ett kort inlägg tyvärr.

God natt puss!

Jen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback