En dålig människa

Kvinnors svenska i vardagen

1.           Ja                   = Nej
2.           Nej                  = Ja
3.           Kanske               = Nej
4.           Vi behöver           = Jag vill ha
5.           Jag är ledsen, men... = Du kommer att få ångra det här
6.           Vi behöver prata.... = Nu har du ställt till det...
7.           OK, gör som du vill  = Passa dig jävligt noga
8.           Jag är inte alls arg = Klart jag är arg, din idiot.
9.           Vad du är uppvaktande ikväll = Tänker du bara på sex?

hm..läste de här nyss på en killes sida... och fan de stämmer ju! iaf nr 5-8! resten håller jag väll inte helt med om men absolut nr 5-8!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag varit en dålig människa, sket i att träna i morse. orkade lixom inte stressa in till stan. de tog emot enormt!
Så lunchade med mats istället. mycket trevligare och 100ggr godare än att svettas och bara slutpa i sig vatten. men ska ta igen de. när? eeeh
ikväll blir de myskväll med långpromenad i kylan sen te och kladdkaka. om david din nöt kan langa receptet! *grrrr*

Nästa v ska vi ut i ett träsk och plåta. fick samtal av fredric idag och hans vän hade hittat ett JÄTTE bra ställe att plåta på...ett träsk! *fniss* vore iofs coolt att ta bilder i gröna stora stövlar och typ bara en vit lång skjorta.
we will see..

får höra mer sen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback