Ladys night

image135

igår var det ladys night.
Vi började hos Lina med att tokprova kläder, sminka oss för länge och dricka en konstig blandninga av persikovodka och fanta.
Vi va hur som i stan vid 00.15 då vi skuttade in på cafét. Min kära vän xxxxx hade lyckats strula till de med listan, noo good honey! haha men den smällen överlevde vi och gick in med tanken att de skulle bli en j*vligt bra kväll.
Tog en vodkalime i baren och minglade runt lite, för att sedan fortsätta med en sex on the beach i utebaren. Där träffade vi två killar som jag kände att nej dom vill vi inte stå o mys prata med. som tur va fick vi sms av mille som bad oss komma så vi smet lite snyggt.

sprang på stefan och hans vän. trevligt att ses igen. sen blev vi uppraggade av två riktigt sliskiga killar som jag dissade hårt! som sen visade sig va vänner med stefan o co..hm... trevliga vi va...

Efter lite dans och vidare mingel ställde jag och lina oss i baren. Tog ca 5min innan killen brevid oss bjöd på en drink "för att vi va så söta" vi tackade o sen gick han! eeeh nice guy. fler sånna tack!! tog dock ca 10min så kom han igen och bjöd på en shot och efter de ytterligare en drink.
Nu va han pratsugen också iii hm...lina du vill byta plats med mig va? och så blev de.
Lina fick offra sig medan jag fick sms att komma till DJbåset. jaaa lina jag kommer om 5min! sen sprang jag haha. ville inte stå kvar där. Minglade lite i djbåset med grabbarna innan jag smsade lina "KOM HIT NU" tänkte rädda henne men de smset missade hon så på vägen ut högg jag tag i henne och drog med henne från den påflugna drink killen. dock kom han efter...för att sägaa hej då, vilken gentleman?
Vi vinglade vidare med jonas o mille mot spy bar vid 03 tiden blev typ in, toan, och ut så kul va d där. åt korv istället. konstigt nog slutade de med att jag stod med två stora feta korvar utan att ha beställt någon! så jag la dom i fontänen på stureplan.
Vi tog taxi hem till lina och blev lite sånna där fyllesamtal som iofs bara är trevliga. Ledsen för de hur som!
Fick sms av mille idag som konstaterade att jo vi va nog rätt redigt dragna igår med tanke på vår sms konversation.. illa!

Lina vad någon annan säger i love you för att du va mitt furnuft igår! för de tappade jag på cafét vid 01.30 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback