*morr & fräs*

Det finns vissa människor som jag bara inte tål. Jag är inte så hemsk att jag inte tål folk utan anledning men jag fattar bara inte hur vissa kan bete sig som att dom faktiskt inte bryr sig. De är patetiskt. Man kan inte tro att man kan bete sig hur man vill och att det sen inte faller tillbaka på en själv.
Jag har en "ex vän" en vän jag helt enkelt älskade att umgås med. Ingen kunde få mig på så bra humör. Av några bisarra händelser så är vi inte vänner längre. De gick för långt och slutade som en riktigt riktigt dålig film. den sämsta jag sett faktiskt. men varför? de frågar jag mig än idag. hur kan man va såååå barnslig och göra en sån ska mot en vän? en så pass mycket yngre vän också. va hade jag gjort för att förtjäna de?

Jag har iallafall sedan jag hört resentionerna på filmen(geting med sträck över) bestämt mig för att lägga ner med sån skräptv och bara välja ut bra manus. dom som är fulla med kärlek, värme skratt och bus.

Så vill bara säga de till alla som kommer med svartsjuka, lögner och skitsnack i bagaget, ni har inget att hämta hos mig och mina kära. håller er bara långt borta.

tack!

Meeeen så till allt kul!
om precis en v. kommer kajsa bajsa hem! äntligen i miss you baby! skojja inte vad jag ser fram emot en tjejkväll!

fotade mitt 1a tidningsjobb igår de tog 10timmar med lunch 8byten och fel ljussättning som behövdes göras om. blev grymt resultat iaf trotts att jag såg ut som en 15åring haha men de va iofs meningen.
missa inte de underklädesreportager i september.

Är de sånt här underbart väder imorrn blir de picknic eller josefina all day! rackrns va skönt de är!

Nästa vecka har jag  o lilla charlie huset för oss själva så grannar passa er hihi ska ha såååååå kul!

ser även fram emot en utgång snart i need that!

KYSS

Kommentarer
Postat av: Jocke

tycker det här inlägget var lite virrigt, hänger med på ungefär hälften vilket visserligen är mer än vanligt men det beror bara på att du använder massa modell ordspråk som "ljussättning" och "lunch". tänk på oss vanliga människor när du skriver, jenny!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback