Nej!?

Måste bara avreagera mig lite!
Vet ni killar inte att ett nej är ett NEJ?
Ibland tror jag att ni är lite dumma i huvet (vissa av er, ska inte dra alla under en kant(för jag älskar verkligen dom flesta av er!)
Men jag har en bekant...som absolut tycker att han är modell...kan nog nämna hans namn till o med mattias. En blond skit skum kille som jag träffade av en slump för rätt länge sedan.(lite alex varning på honom, inte fattar att man inte har en chans till o med när min pojkvän ringde och bad honom lägg ner.)(tjejer ett tips, dejta inte "små kändisar".) 
Nu har han gnällt as länge om att vi bör fotas ihop men hallå nej jag vill inte! Har gjort så många misstag i början att jag lärt av mina misstag. Stötte på en fotograf en gång som verkade sjukt seriös, och va en grymt gullig kille. Hade jätte kul ihop och fotade men de visade sig sen att han vill mer... vilket jag inte var intresserad av. jag har inte ens fått bilderna.
Och han är inte den 1a som efter en plåtning bjudit ut mig. Jag fattar inte! kan inte folk bara försöka vara lite mogna ibland och hålla isär jobb och privatliv?
Orkar inte med alla stalkers längre thats it!
Lilla snälla Jenny börjar bli jävligt less på att folk inte förstår ett så enkelt ord som "Nej"

Kommentarer
Postat av: Jocke

Och det ska komma från rätt mun! Kommer du ihåg när du förgrep dig på mig och tog alla dem där bilderna när jag endast hade ett äpple i munnen?!
Okej, jag kanske inte sa "nej" så det hördes men jag tänkte det väldigt högt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback