Stan

Hemma från stan med svampen & valrossen.
Mycket givande...först åt dom på donken sen fikade vi (jag syndade o pressade i mig en HEL chokladboll, olagligt gott!)
Vi han shoppa lite också svampen handlade på bra och jag införskaffade en så söt plommon färgad klänning. Enkel och snyggt urringad i ryggen!
Innan jag var klar med mitt inköp hade dom fått mig att känna mig som en som förnekade sin stl. men en M har jag aldrig varit! tror dom va lite lata men tvingade dom o gå ner på lagret och ta upp en mindre stl. vilket dom gjorde efter att än en gång försöka påstå att M satt bra! NEJ!
där kommer vi till de där med "nej" igen. att folk ska va så dåliga på att fatta. herre gud!

så avreagerat mig där med.
Ikväll blir de utgång (igen, :S) med fredric och hans lag. Mycket trevligt =)

see you guys i vimmlet i hope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback