weekend!

Dåså hemma igen...
Vet inte vad jag ska börja med ang resan... vi sa ju "skavsta-skavsta" så tror jag håller tyst... det som hände i italien får stanna där helt enkelt...
(håller ni på att dö av nyfikenhet får ni fråga så kanske jag skriver några av alla "ÅÅÅJ" upplevelser.)

I helgen fyllde hur som fredric år och vi hade en trevlig middag med lekar...som slutade med ägg över hela mig och min karen klänning... no good! lagis får aldrig mer va lektant okej?

Söndagen då den riktiga födelsedagen var firade jag och lagis (närmstsörjande) fredric med em utsökt middag och en mindre utsökt kladdkaka.. ledsen för de men smöret va nog gammalt...?

Idag ringde mats och väckte mig precis 08.35 och de va bara upp och hoppa för att bege sig mot uppsala för en plåtning för AP FASTIGHETER. vi gjorde reklam för studentbostäder..så alla ni som ska till uppsala kommer älska områdena! vi ser faktiskt ut att ha riktigt kul :P o har ni tur kommer vi nästa år igen och står på gården och "strippar" hm..byter om mellan tagningarna.

NU ska jag sova för att va pigg imorrn utgång! ses på cafét!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback