2 Be Free, Tiffanys, Victorias secret & EM-Kval!

Innan jag ens kommenterar gårdagens hårresande match måste jag bara berätta om de heeelt underbara "mys set" som jag precis fick av pappa! Han har varit i London och råkade ramla in på Harrods precis när 2 Be Free lanserade sin nya collektion, "Rock 2 be free".  


image102 

"Smakar det så kostar det"



Listan över världs kändisar som bär 2 be free´s kläder är lång med namn som Halle berry, Jessica Alba, Paris och nicky hilton, carmen, mischa, tara och penelope cruze. Och jag förstår dom! Shit jag tror aldrig att jag tagit på mig en mysdress som suttit sååå jäklarns bra! T-shirten var lite längre och satt som gjutet för att inte tala om byxorna! Wow vilken rumpa jag fick istället för att som alla andra gå runt i gamla "skolbyxor" som gör att det ser ut som i mitt fall att man inte har någon rupa alls eller att den är gigantisk! Nej guuud va nöjd jag är!
Så nu ska jag ta en dusch och sedan glida i mina nya 2 Be Free kläder och solbrillorna och ta en kvällspromenad med min kära pudel charlie.

Jo matchen! Shiiiiiit va nervöst det blev sista minutrarna innan idoten slog en av våra spelare i magen och en straff utlystes! Vi jublade framför tvn! Men jag vet inte om de där med att springa in på plan och slå dommaren va så jätte genomtänkt...hm... men men att dom markerade så väl att det blev 3-0 till sverige va jäklarns bra! Dock skulle jag inte vilja vara i någon av de supportrarsnas kläder (när jag kan va i mina nya 2 be free *skratt*) som sprang in på plan!

Tjuvkikade på tiffany & co hemsida... I really want one!
image103
Som jag sagt förut, får jag inte en stor diamant tror jag inte att jag säger "Ja" *skratt*
"Diamonds, Are A Girl's Best Friends"
Tjejer kolla in Tiffanys hemsida!
www.tiffany.com

Sen, va tror ni om den här...?
image104
Lite sugen på den faktisk
www.victoriassecret.com
2v sen kommer jag ;)
Redan nu gjort klart för mamma, pappa och vendela att dom kan lämna mig när ngn timme eller två :P

Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback