arlanda!

Tack jocke för ditt egagemang!

Sitter på arlanda nu med lilla syster och en påse full med tidningar. 8h utan cosmo och elle? helst inte!

Va lite sådär små jobbigt att gå upp i morse 06.45 då mamma väckte mig, speciellet när fredric låg kvar och såg ut att ha sådär super mysigt!

På arlanda lyckades vi självklart hamna i en kö med en totalt iq befirad kille. Herre gud ska de va så svårt att vara lite trevlig? Trotts att mina ögonlock svider av trötthet lyckades jag ge honom ett leende så han tog ganska väl hand om oss och jobbade över 20min med lite klagomål. Jag va tvungen att säga att jag inte heller får betalt på övertid så att han skulle sluta gnälla.

Vill tacka David & Lovisa för i lördags! kanon kväll babes!

Pllandet går om ca 40min nu och jag ska göra mitt bästa för att uppdatera bloggen under resan. Våra vänner i Milwakee, Jonas och sylvia lär ha en dator iaf.

Vet inte men jag på ett flyg i 8h...iiii lååååångtråkigt! tagit på mig mina rosa mjukisar så jag kan krypa ihop i stolen.
rätt nöjd med att vi hämtas med limosine på flygplatsen hihi

nu ropar dom i högtalarna ii

Ha de kanon alla!

pusss

Kommentarer
Postat av: Adde

Ha de gött jenny, och köp på dig en massa ätbara underkläder, det är jättebilligt i staterna.

2007-06-18 @ 12:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback