Chicago´s bästa kinarestaurang? ett skämt?

När vi anlände till hotellet i måndags var bland det första dom berättade att dom hade chicagos bästa kinarestaurang på hotellet... MUMS tänkte vi alla och så igår bokade vi bord för att avnjuta en goood hälsosam middag. min syster började med att byta ut sin mat och sen fick hon vanlig kyckling som jag skar upp till henne. Sa inte att den såg lite slemmig ut. jaghade beställt stektris med grönsaker och ägg, och honungs vår bla bla kyckling. mamma jag och pappa fick mat samtidigt.
det har aldrig hänt förut vi ALLA 4 har vägrat äta maten. Det var bland det ÄCKLIGASTE vi smakat!
Min och mammas kyckling gick inte att tugga.

Så när kyparen som vanligt kom och frågade "Is everything okey sofar?" sa jag innan mamma eller pappa han stoppa mig. "NO, I can´t eat my chicken. I´m sorry." 
SÅ vi alla lämnade maten betalade /(nästan hela notan) och gick. tog ca 20min så ringde dom till rummet och undrade varför vi lämnat all mat. Hade jag svarat hade jag sagt vad jag tyckte tyvärr för de va totalt vidrigt. men mamma va väll lite smididgare. dom tycker ju faktiskt om sin mat så så ärliga behövde vi nog inte vara jag tror dock dom fattade när vi alla tog 3tuggor och sen gick haha.

Så till något roligare!

Igår va jag på Victorias secret. Köpte ett nattlinne, 13par trosor, 2 bh:ar, en parfym, en skimmer grej med puff, 2bodylotions och så en liten present till lina som snart fyller år och en till fredric. 
Bikinis säljs endast på internet!!! rackarns!

På Armani exchange köpte jag en underbar klänning (ska tillbaka och köpa mig en kjol idag med) hittade även en födelsedagspresent till fredric. 

åååhhh hittade mina drömskor från Marc jackobs på REA!!! galet fick dom för halva priset av de jagskulle köpt dom på NS i sthlm för! 

I morgon bitti hämtar vår favvo limmo oss och kör oss våra 2timmar till milwalkee där vi ska fira midsommar på fredag. 
Fler familjer är inbjudna och söta sylvia har tänkt på mig och bjudit en familj med 2killar i18 och 20års ålderna *skrattar* 

hur som tror jag att de kommer bli en grym midsommar i USA =) 

Nu blir de GAP med vendela sen starbucks, armani och sen ett gympass på 20e våningen och panoramautsikt över den gigantiska staden. Är de varmt avslutar jag nog med några längder i poolen och en timme på solterassen. Helt sjuk man ligger där 20 våningar uppoch ser hur som är minst dubbelt så höga runt om! 

love you guys 

ses på onsdag morgon 07.30 när vi åter igen landar på svensk mark. 
jooo vill ha väder rapport?!   sol memma?

pusss

Kommentarer
Postat av: Jocke

solen tittade lite blygt fram igår annars har det varit mulet och väldigt oamerikansk, inte alls om i filmerna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback