Helgen som var

*GÄÄÄÄSP*
Min dag blev helt annan än den jag så noga planerat.
Tanken var att jag skulle plåta 12.00 och hm..va klar vid 15.00 senast för att då ha lite dötid och äta nåtgot innan träning med Johan 16.15..men icke istället var jag i studion 12-18 *gäsp*
3 olika looker och massa sminkande. Men tror resultatet blev nice! Francesco har lovat skicka bilder soon så ni ska få se!
fotate närbilder på mitt öga och halvporträtt med 800kronors lösögonfransar (galet) och balndannat bilder på mig och Mats tillsammans. både close ups och halvkropp. Kändes som i grease filmen med busiga lockar och svart tröja nerevid axlarna. Men blev grymt!

I fredags va vi busiga och korkade upp på jobbet redan 17.00 iiii så vinglade hem för att sedan fortsätta till josefina där jag fredric lagis lovisa med crew satt till 12.30 innan vi drig vidare mot solidaritet med världens äckligaste taxi chaffis. vilken idiot. .han förolämpade mig lite vilket fredric styrde upp ganska bra *puss*

Lördagen blev underbart lugn med en lååång frukost på balkongen mmmmyyysss!

ska nog faktisk börja dra mig mot sängen redan nu snart..eller till duschen iaf.

puss

image119
Fredric and me
image120
Men guuud jag dricker ju på varenda bild!?!?
image121
Lagis & Jag
image122
Lagis


Kommentarer
Postat av: Snuttisen**

Tja Zoetiis ville bara säga att det är jättekul att veta vad som händer i ditt liv. Stå på dej och låt ingen trycka ner dej (GO GIRL)!! VAR DIG SJÄLV...KEEP ON BLOGGING BEFORE ITS TO LATE! Och den där SOETIZZEN Fredric vill man ju bara
ÄTA UPP! THUUUUUUUUUUUUU

2007-07-07 @ 19:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback