NATIONALDAGEN

Hallå där snyggingar!

Vaknade i morse med en lätt bakfylla, blev de verkligen så mycket igår?! hm... de minns jag inte.
Hade ställt klockan på 10.00 men 08.00 kände jag att jag var i stort behov av att gå upp. Fick sms av Johan som undrade om jag inte skulle komma och gymma kl 10.00 sure i be there!
Satte mig ute i solen och åt frukost med lille charlie.

Va väldans nöjd med mitt pass och Johan min ängel hjälpte mig att stretcha, (fick även lite massage, vilket mina stackars muskler jublade över) vad skulle jag göra utan honom!?
Efteråt Promenaerade jag strandvägen bort till djurgårdsbron där jag mötte mamma pappa och vendela. Vi lunchade på Josefina, en heeelt underbar restaurang! Åt wallenbergare och drack champagne mums!

sen tog jag en rask proemenad mot stan igen för att möta upp Lovisa och Lotta i kungsan (smaka på sthlm.) Jag och lovisa högg snabbt varist glas roséchampagne.

Så med 2glas champagne i kroppen begav vi oss mot biblioteksgatan, hejjade på oskar och hans kollega innan vi köpte glass i nybroviken och väntade på pappa som skulle hämta oss med båten.

Hoppade på snabbt och tog oss ut från viken där turbåtarna trängdes. Åkte förbi danske kungens vackra träbåt och blev uppmärksammade av sjömännen som stod på vakt. Dom vinkade lite och vi tog till våra prinsessvinkningar :P moget *skratt*
(va tvugna att skrika lite, "vilka vann fotbollen!? mohaha")

Så nu ska jag ta en dusch och nyktra till, snart middag och MATCH!
HEJJA SVERIGEEEEE!!!!!

image123

image126


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback