nya pics!

Haaallååå.. thaitofflan här!
Myntade smeknamnet i söndags... när jag stod i flipflops på träklossar för att bli lika lång som Mats när vi plåtade.
Dom sista bilderna blev sååå fina! både jag och mats hade sexigt lockigt ruffs, såg ut som bröllopsbilder! sååå fint!
Några bilder på oss finns på
www.fotografo.se dock inte dom med lockar. Klica in er på portfolio och sen fashion där är vi med jätte fransar på en svart/vit bild i mitten högst upp. Och mitt öga med påfågel färgade ögonfransar.

Nog om de, på måndag drar jag till chicago.. mm kommer bli underbart. åker 08.00 hemifrån och landar efter lunch i chicago så bästa medicinen mot att inte somna blir shopping! vendela har redan gjort klar för mig att hon ska bada i poolen direkt och vägrar gå med i någon butik alls (så länge de inte säljer leksaker dvs.)

Nä nu ska jag kila och ta en dusch är såå trött!

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback