Torsdag

Guuuuuuuud va jag är trött!
Började 09.00 idag sjukt segt!

Varit rätt lungt på jobbet, känns som att alla fixar med mottagningar och så istället för att gå i butiker.

Pratade med camilla och jag ska fota lite på söndag. Ska bli jätte kul trotts att det bara är lite på skoj i studion på agenturen.

Pappa kom hem idag och berättade att de varit 3 st jätte konstiga tatuerade killar på grand idag och tränat samtidigt som honom. haha med lite snabb eftertanke konstaterade vi att de var tommy lee. Och jaa jag förstå att pappa och hans PT va lite chockade för han är inte direk jätte söt :P

Så till Jocke som klagar på att jag skriver till lina och kajsa ibland nu blir det till dig!
GRATTIS TILL STUDENTEN IMORGON BABY! önskar jag hade kunna vara där!


Kommentarer
Postat av: Jocke

TACK SOCKERKAKAN! Notera tiden ohc lägg märke till att jag redna 'är full...

Postat av: Claes

nej Jenny, observera att Jocke redan är full OCH att han då läser din blogg.

2007-06-08 @ 09:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback