VS

det är ingen myt... dollar luktar!

klockan är 12.45 hemma och 05.45 här... jajag är vaken... somnade kl 18.00 igår lokal tid... helt slut!
pappa och jag tog en lite promenad runt kvarteren och konstaterade att ja vi bor mitt i smeten. Hotellet ligger uppe på Tiffany´s & co =) ett stenkast bort hittade Victorias secret iiii ska dit nu när dom öppnar! guess butiken var dockde som tilltalade mig mest. och jag var en aning stolt när svenskamodellen elsa hosk prydde väggarna. men såg en fin klänning en kavaj med tillhörande kjol i vitt och en sååå snygg t-shirt.
där emot på skofronten vad det katastrof!

att ågå ut på gatorna här är en helt fantastisk kännsla! jag blev bemött som en prinsessa. till och med tjejerna spanade in mina ben! haha lite italien feeling när folk vänder sig om och ger en komplimanger.

Va inne med pappa på hugo boss wow ni killar hade varit i upplösningstillstånd! vilkapriser jämfört med sverige! och sååå snygga saker!
det skadar ju inte heller att allt från armani till VS har summer SALE!!!

blir här till torsdag innan vi åker till jonas och sylvia över midsommar fre-lör sen får vi hela måndagen här igen.
Ska lägga upp bilder sen när jag kommer hem på typ torsdag när jag sovit i kapp svensk tid. nä nu ska vi äta vår första amerikanska frukost (inga kakor i hope) sen blir de väll disney store med vendela.

kan inte lämnade oberört men med så mycket nice butiker...hur kanan merikanarna ha så fruktansvärd stil`???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback