Alla var där...utom shakira.

Igår måndag var som ni alla vet shakira i sthlm för att göra ett framträdande i globen.
Efterfesten skulle självklart hållas på café opera, och självklart var vi där.
Blev lite spontant så jag inte alls var förberädd på att jag skulle behöva skynda mig hem och dra på mig "den lilla svarta" istället för att krypa ner i sängen. vilket jag hade behövt efter lördagens utgång.
Mötte upp simon på stureplan och vandrade  vidare till cafét.
Helt plötsligt har jag börjat få visa leg, ser jag så ung ut? jajo tydligen. Hoppas det håller i sig tills jag blir gammal "på riktigt" bara *skratt*

Dom hade verkligen fixat en makeover på cafét för världsstjärnans skull. Och alla var där, från Mr Salming till min gamla kärlek "skilda världar daniel".
Träffade Filip och Robban som vanligt super trevligt. Filip informerade om hur HAN skulle gjor entré om han varit shakira. Kan säga att de hade nog fångat allas blickar.

En mycket trevlig kväll måste jag säga (förstod bara inte varför man hade ordnat massa uppblåsbara fotöljer överallt)  men men vid 01 orkade inte mina ögonlock vara öppna längre utan jag hoppade i en taxi.
Skulle ju börja jobba 8h senare så sovmorgon var det inge tal om.

Som sagt alla var där utom shakira, hon dök aldrig upp men kul hade vi iaf ;)

Idag fick jag och peter för oss att vi skulle äta lunch på MAX vilket jag kännde att de kan jag unna mig såhär dagen efter en ute kväll.
Jag tror jag svalde hambugrager i ett stycke och peter sprang upp för trappan när det var hans tur att äta. Tror aldrig de varit så gott med skräpmat som det var idag haha.
Avslutade på östermalm idag med Lexi (marcus rottis) Hon har en vana att bita min i rumpan iblan men idag va hon för jobbig och va där o naffsade hela jäkla tiden. Skyltade om med henne i hasorna vart jag än gick. När jag stod i fönstret stod hon nedanför och gnällde. Hande hon inte varit sååå söt så hade jag....ja... nått...
Änligen hemma iaf och fortfarande mätt så ska lägga mig o se en film nu MYYYYS!!!




Emma, va kul att bloggen kan va till ngn glädje när du är sjuk!

Mattias, Jag kan nog förstå det lite, men frågan är ju vad chefen gör på blogg.se...?
Tackar för brevet och ett svar är på väg med rosa text haha. Får holla kontakten så ist =)

Lina, gumman vi hörs snart! Samtalet bröts igår =(

Kajsa, hoppas livet leker i kina!

Alla, Tack för att ni kikar in ibland.

PUSS på er och sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Den välhängda f.d.

Jaha, så varför får hon nafsa dig i rumpan och inte jag?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback